lördag 3 april 2010



Morgon och kväll ska det småpratas och kännas efter om de har det bra, ändå vill inte alla må som man önskar. Lakritsen har skrumpnat och lagt sig medan Jicaman vill ha större utrymme och klänger mot det ynkliga ljuset.



Petuniorna mår bra, en doftpetunia och en blå, likaså gyckelblomman men jag tror det är för tidigt att skola om dem ännu. Snart är det dags att så luktärterna. Jo, knölvialen syns inte alls i sina toapappersrullar men jag satte några överlopps frön tillsammans med Stevian, och där trivdes de. Undra på det, vem gillar inte sött?

1 kommentar:

Mammasblommor sa...

Så långt dina frösådder hunnit! Nu, så fort jag sått mina frön, går jag och kikar om nåt kommit upp, fastän jag vet att det nog dröjer några dar! Men det är väl så vi "trädgårdsnördar" är funtade!:))
Ha det bra / Margot